Palaikymo tarnyba
Last updated
Was this helpful?
Last updated
Was this helpful?
Vecticum palaikymo tarnyba dirba sutartyje nustatytomis sąlygomis ir terminais.
Kiekvieno incidento gyvavimo ciklas yra tos pačios struktūros, nurodyta žemiau:
Registruota užklausa įgauna būseną "New".
Agentui (Vecticum palaikymo tarnybos darbuotojui) sureagavus, užklausa įgauna būseną "Open".
Jei užklausos išsprendimui reikia papildomos informacijos iš Užsakovo, užklausa įgauna būseną "Pending". Užsakovui atsakius, būsena pasikeičia į "Open".
Kai Agentas išsprendžia užklausą, jos būsena pasikeičia į "Resolved" Tai reiškia, kad užklausa išspręsta ir reikia Užsakovo patvirtinimo (Užsakovas pakeičia būseną į "Closed") arba grąžina sprendimui su atitinkamu komentaru (būsena pasikeičia į "Open" ar "Reopened")
Jei Užsakovas 1 savaitę nesureaguoja į išspręstą užklausą (Kai užklausos būsena pasidaro "Resolved"), užklausa automatiškai įgauna būseną "Closed".