Negalavimo prašymo tvirtinimo procesas

Paspaudę mygtuką "Siųsti patvirtinimui" - pradedate negalavimo prašymų tvirtinimo procesą.

  1. Užduotį „Patvirtinkite neatvykimą dėl ligos“ gauna darbuotojo tiesioginis vadovas.

1 pav. Užduoties pradžios lape pavyzdys
  1. Jeigu tiesioginis vadovas patvirtina atostogų prašymą, sistema el.paštu išsiunčia pranešimą sistemos naudotojui, kuris nurodytas prašyme kaip asmuo, kurį reikia informuoti apie darbuotojo negalavimą.

2 pav. Prane6imo informuojamam asmeniui pavyzdys

Darbuotojo vadovui atmetus negalavimo prašymo tvirtinimo užduotį, būtina nurodyti atmetimo priežastį.

  1. Jeigu tiesioginis vadovas atmeta užduotį, užduotį „Negalavimo prašymas atmestas“ gauna negalavimo prašymą užpildęs darbuotojas:

3 pav. Užduoties „Negalavimo prašymas atmestas“ pavyzdys
  1. Darbuotojas turi dvi galimybes: atsižvelgdamas į komentarą, gali pakoreguoti prašymą ir siųsti prašymą tvirtinti iš naujo spausdamas mygtuką "Pažymėti kaip atlikta":

4 pav. Kaip pateikti atmestą prašymą iš naujo
  1. Darbuotojas taip pat gali atmestą prašymą atšaukti paspausdamas mygtuką:"Atšaukti prašymą":

5 pav. Kaip atšaukti atmestą prašymą

Last updated

Was this helpful?